لازم

همه مطالب برای شما لازم است

لازم

همه مطالب برای شما لازم است

چگونه لایک های بیشتری در اینستاگرام بدست بیاوریم؟



علی رغم اینکه یکی از اولین معیارهای اجتماعی است که عملکرد پست را نشان می دهد ، لایک ها در اینستاگرام هنوز هم برای بسیاری از مارک ها به عنوان شاخص پیشرو شناخته می شوند. این هزینه برای بیننده کم است: دو ضربه سریع تنها چیزی است که لازم است. و لایک اینستاگرام به شماره های مشارکت عمومی پیچیده می شود.


حتی در شرایطی که اینستاگرام در مراحل آزمایش حذف شمارش لایک عمومی از پست ها قرار دارد ، این معیار در اینجا به عنوان یک اندازه گیری داخلی باقی می ماند. موارد حذف Instagram مانند قبلاً در چندین کشور از جمله استرالیا و کانادا آزمایش شده است و از تاریخ انتشار این مقاله ، این آزمایش به ایالات متحده نیز گسترش یافته است. در حال حاضر ، ما نمی دانیم در نهایت با لایک های عمومی اینستاگرام چه اتفاقی می افتد اما مهمتر از همه برای مارک ها و تأثیرگذاران ، تجزیه و تحلیل شما هنوز هم شمارش را نشان می دهد.


موارد زیر ترکیبی از نکاتی است که ما برای افزایش تعداد لایک اینستاگرام شما در هر پست جمع آوری کرده ایم. ما اصول اولیه مانند گرفتن عکس های خوب و سازگار بودن را کنار گذاشته ایم ، اما همیشه ایده خوبی است که آنها را در نظر داشته باشیم. این اصول اینستاگرام برای کسب و کار پایه و اساس استراتژی شما است در حالی که این نکات تقویت کننده هایی هستند که می توانند به شما کمک کنند از محتوای خود بیشترین بهره را ببرید.


9 روش برای دریافت لایک بیشتر در اینستاگرام

1. از مارک ها و صنایع دیگر الهام بگیرید

از کجا الهام می گیرید؟ اگر فقط صنعت یا حلقه دوستان خود را دنبال می کنید ، ایده های جدیدی پیدا نخواهید کرد. در عوض ، برای تحقیق وقت بگذارید و حسابهای الهام بخشی را دنبال کنید. این کار را ترکیبی از صنعت ، صنایع مرتبط و صنایع خارج از حلقه خود کنید. حتی اگر پایگاه مشتری با شما یکسان نباشد ، به احتمال زیاد می توانید از استراتژی پست های آنها برای الگوبرداری از پست خود الهام بگیرید.



ویلیامز سونوما از تصاویر برای برجسته کردن نکاتی استفاده می کند که در غیر این صورت ممکن است با عکس پیچیده باشد. واضح است ، به راحتی قابل خواندن است و به موقع با تعطیلات ارتباط برقرار می کند. بنابراین در حالی که این موضوع خاص ممکن است مربوط به نام تجاری شما نباشد ، می توانید به راحتی استفاده از تصویر را برای صحبت در مورد یک موضوع دشوار مشاهده کنید.


2. یک مسابقه مبتنی بر لایک اجرا کنید

برخی از محتوای جذاب در اینستاگرام حول فروش و هدایا متمرکز شده است. مردم دوست دارند در مسابقات شرکت کنند و هرچه راحت تر شرکت کنند ، مشارکت بیشتری دریافت خواهید کرد.


برای اجرای مسابقه عکس بر اساس لایک ، به یکی از الزامات ورود نیاز دارید که آنها باید پست را دوست داشته باشند. معمولاً دو مورد دیگر شامل دنبال کردن حساب و برچسب زدن یک یا دو دوست است. دوست داشتن یک پست برای یک ورودی آنقدر مانع کمی است که مطمئناً مشارکت زیادی را دریافت خواهید کرد.



در این مثال ، سوما با مشارکت با یک نام تجاری دیگر و تأثیرگذارهای متعدد در زمینه سلامت و تندرستی ، مسابقه را افزایش داد. این مسابقه از نظر برند برای همه آنها مفید است و تعداد لایک های اینستاگرام را نیز افزایش می دهد.


3. روی استراتژی هشتگ کار کنید

یکی از ساده ترین راه ها برای جلب توجه ارگانیک استفاده از هشتگ ها به نفع نام تجاری شما است. این بدان معنا نیست که هر پست را با #بالا ، #شگفت انگیز یا #مو برچسب گذاری کنید. این بدان معناست که در هشتگ های خود ، چه در مارک تجاری و چه در صنعت ، انتخابی باشید. وقتی یک هشتگ مارک دارید ، پیدا کردن محتوای مرتبط و تأثیرگذاران راحت تر است. هشتگ های صنعتی به شما کمک می کنند تا ببینید چه چیزی در زمینه شما رواج دارد و اطمینان حاصل کنید که از دست ندهید.

گزارش هشتگ های Sprout Instagram

برای یافتن بهترین هشتگ ها برای خود ، با خواندن استراتژی های هشتگ شروع کنید. همچنین می توانید از تجزیه و تحلیل هایی مانند گزارش اینستاگرام Sprout استفاده کنید تا ببینید کدام هشتگ ها بیشترین جذب را داشته اند. برای فراتر رفتن از هشتگ هایی که استفاده می کنید و یافتن فرصت های بیشتر در صنعت خود ، می توانید از یک ابزار گوش دادن اجتماعی مانند Sprout برای افزایش هشتگ هایی که ممکن است در پست های برتر در طاقچه خود گم شده اید استفاده کنید.

استراتژی هشتگ  در این پست بسیار ساده است. از سه هشتگ مارک تجاری استفاده می کند: دو هشتگ مخصوص خود و یکی از مارک های ویژه. همچنین یک هشتگ  اضافه کرد تا آن را در بقیه پست های همکاری موجود قرار دهد. همچنین متوجه خواهید شد که هشتگ موجود در زیرنویس حداقل است: فقط یک مورد وجود دارد. سه هشتگ باقیمانده به عنوان یک نظر اضافه می شود تا حواس آنها را از کپشن پرت نکند.


4. حسابهای مناسب را تگ کنید

در موعد مقرر اعتبار بدهید در صورت لزوم ، بر روی پست و در زیرنویس مواردی که با آنها کار می کنید را تگ کنید. به عنوان مثال ، اگر محصولات یا افراد برجسته ای در عکس خود دارید ، آنها را در پست تگ کنید. زمان کمی طول می کشد و به سازندگان اعتبار می بخشد. اغلب این برچسب ها باعث می شود مارک ها پست شما را دوست داشته باشند و در مورد آنها نظر بدهند.



CB2 اغلب عکس های مشتریان خود را مجددا ارسال می کند یا در مورد کسانی که در طراحی یک فضا کمک کرده اند صحبت می کند. در این پست خاص ، آنها طراحان ، محصول و مکان را برچسب گذاری کرده اند. برای این شرکت ، برچسب زدن طراحان و فضاهایی که از محصولات آنها استفاده می کنند ، وفاداری مشتری را افزایش داده و به کار آنها اذعان می کند. این یک موقعیت برد-برد برای همه افراد درگیر است.


5. درخواست کنید دوست خود را تگ کنید

آیا تا به حال یک پست اینستاگرامی دیده اید که آنقدر جالب باشد که بلافاصله بخواهید به یک دوست بگویید؟ هنگامی که این اتفاق می افتد ، شما معمولاً چند گزینه دارید: پیوند را کپی کرده و برای آنها پیام ارسال کنید ، آن را از طریق DM ارسال کنید یا آنها را در نظر برچسب گذاری کنید. اگر مطالبی جالب یا خنده دار دارید ، درخواست از کاربران برای برچسب گذاری یک دوست یک مرحله آسان است. آنها به احتمال زیاد در حال حاضر کسی را برچسب گذاری می کنند ، بنابراین این تنها مرحله بعدی است.




این دو مثال متفاوت هستند اما هنوز هم نتایج یکسانی را ارائه می دهند. یکی آموزنده است در حالی که دیگری کاملاً احمقانه است. با این حال ، هر دو به طور مستقیم از پیروان می خواهند که دوست خود را تگ کنند. نتیجه لایک های زیاد و تعامل زیاد است.


6. محل پست خود را برچسب گذاری کنید

مخصوصاً مربوط به مارک های مسافرتی و خرده فروشی ، برچسب زدن به مکان ، باعث می شود که عکس شما هنگامی که افراد به مکانی نگاه می کنند ظاهر شود. انجام آن به اندازه کافی آسان است و نباید زمان بیشتری را از زمان انتشار خود صرف کنید.


بسیاری از ناهارخورهای علاقه مند به اینستاگرام نیز از اینستاگرام برای تحقیق در مورد بهترین گزینه های غذا و نوشیدنی در یک رستوران استفاده می کنند. با باز کردن یک مکان برچسب زده شده ، آنها به راحتی می توانند عکس غذاهایی را که می خواهند امتحان کنند پیدا کنند. اگر محتوای شما خوب است ، لایک های اینستاگرام به صورت ارگانیک از طریق برچسب مکان وارد می شوند.



مکان Vogue Living شهر را در این پست برچسب گذاری کرده است. برای کسانی که می خواهند از مکان دیدن کنند یا درباره آن اطلاعات بیشتری کسب کنند ، می توانند تمام پست های موجود در آن مکان را کاوش کنند. همچنین ممکن است دیگران به این پست برسند زیرا آنها به پولیا به عنوان مکانی برای تعطیلات احتمالی نگاه می کردند. این بازدیدکنندگان کسانی هستند که تعداد پسندها را افزایش می دهند.

7. زیرنویس های خود را به اندازه عکس های خود خوب کنید

همه ما قبلاً می دانیم که رسانه های عالی کلید ایجاد مخاطب اسیر است. اما توضیحات مربوط به آن چیست؟ آن قسمت را غیر ضروری جلوه ندهید و با کلمات خود به خلبان خودکار ادامه ندهید. با لحن و صدای مناسب ، زیرنویس های شما می تواند به اندازه عکس های شما فریبنده باشد.


ایجاد زیرنویس های خوب در اولویت به معنی ایجاد انتظار با مخاطبان است. آنها منتظر زیرنویس های پست بعدی هستند و زمان بیشتری را برای پست های شما صرف می کنند. نوشتن زیرنویس های جذاب مهارتی است که می تواند در طول زمان توسعه یابد.



نیویورکر به خاطر کلمات و عکس هایش معروف است و حساب اینستاگرام آنها در این زمینه شکست نمی خورد. با برشی مناسب از یک قطعه ، خواننده به داستان کشیده می شود و می خواهد در مورد بچه موجود در عکس بیشتر بیاموزد.


8. با یک الگوی رفتاری یا ترند همراه شوید

وقتی از راهبردی استفاده می شود ، الگوهای رفتاری و روندها در پست ها هنوز نتایج جذابی را به دنبال دارند. در اینستاگرام تمام حساب های میم وجود دارد که به موضوعات و موضوعات اختصاص داده شده است. برای وارد کردن این حساب در حساب شخصی خود ، ابتدا باید مطمئن شوید که مخاطبان مناسبی برای این کار دارید. این بدان معناست که آنها درباره فرهنگ پاپ آگاهی دارند و اغلب در اینترنت هستند تا وقتی میمی را می بینند آن را تشخیص دهند. برای برخی از مارک هایی که این نوع طنز مناسب آنها نیست ، یک میم می تواند بیشتر بیگانه کننده باشد تا مفید ، بنابراین مطمئن شوید که قبل از رفتن به چیزی فقط به دلیل پرطرفدار یا ویروسی بودن ، با مخاطبان خود هماهنگ شده اید.



فرودگاه DFW این الگو را بین عکس هواپیماها قرار داد. این برای حساب آنها بسیار خاص است و برای کسانی که میم را درک می کنند خنده دار است. همچنین مقدار کافی گیک در آن وجود دارد.


9. انواع محتوای اینستاگرام را مخلوط کنید

با معرفی Stories ، انواع محتوای اینستاگرام گسترش یافت. شاید در ارتباط باشد ، مشارکت پست فید تقریباً در همان زمان کاهش یافته است. با این حال ، تعامل به طور کلی فقط بین انواع محتوا گسترده تر است. این معیار در حال حاضر شامل بازدیدهای ویدیو ، پسندیدن پست ها و حتی پاسخ های داستان است.


این برای شما به این معنی است که باید از انواع مختلف آن استفاده کنید و در صورت امکان آنها را ارتقا دهید.

معامله گر جو

داستان معامله گر جو تنها یک پست در جدیدترین پست فید آنها داشت. این یک تاکتیک متداول است که کسانی را که بیشتر داستان می بینند به دست آورند تا آنها را به سمت غذا برسانند. اگر کاربر علاقه مند است ، روی پست شما کلیک کرده و آن را می پسندد.


مشارکت بیشتر در اینستاگرام را افزایش دهید

آیا در استراتژی خود برای کسب لایک های بیشتر مطمئن هستید؟ با استفاده از این راهنمای ضروری برای بازاریابی در اینستاگرام ، حضور خود را ادامه دهید:


با این 10 نکته فالوورهای معتبر بیشتری در اینستاگرام بدست آورید

نحوه تبلیغ اینستاگرام خود: 13 روش که در واقع کار می کنند

9 ایده پست در اینستاگرام برای چاشنی حساب خود

نحوه ثبت نام در اینستاگرام

چگونه می توان یک بیوگرافی تأثیرگذار اینستاگرام برای تجارت ایجاد کرد

چگونه می توانید لایک های اینستاگرام خود را به صورت ارگانیک افزایش دهید

راه های زیادی برای افزایش تعداد لایک پست های اینستاگرام وجود دارد ، حتی اگر معیار عمومی به زودی پنهان شود. از افزودن برچسب مکان گرفته تا امتحان یک میم ، داشتن لایک های بیشتر در اینستاگرام تنها یک راه کوچک برای کمک به نمایان شدن بیشتر نام تجاری شما در پلتفرم است.


زمان فعال دنبال کننده اینستاگرام

برای اطمینان از به حداکثر رساندن پتانسیل پست خود ، از تجزیه و تحلیل های بومی اینستاگرام برای پیدا کردن زمان مناسب برای خود استفاده کنید یا از زمانهای توصیه شده مانند نمودار زیر به عنوان نقطه شروع استفاده کنید.


در کل 2021 اینستاگرام بهترین زمان برای ارسال پست است.

خرید لایک اینستاگرام

شما میتوانید برای پست خود لایک بخرید و به پست خود اعتبار دهید

پایان مقاله

در کل جذب لایک خیلی به فروش و ویو کمک میکند. میتوانید از خرید لایک هم استفاده کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد