لازم

همه مطالب برای شما لازم است

لازم

همه مطالب برای شما لازم است

روانشناسی پول یعنی چه؟

روانشناسی پول یعنی چه؟

 

 

روانشناسی پول

همه ما متفاوت متفاوت سیم کشی کرده ایم علاقه ها ، ترس ها و رویاهای ما متفاوت است. و وقتی کلمه پول را می شنویم ، همه ما افکار و احساسات منحصر به فردی داریم. درک روانشناسی پول به ما کمک می کند تا از افکار ، احساسات و رفتارهای خود آگاه باشیم.

روانشناسی پول چیست؟


روانشناسی پول مطالعه رفتار ما با پول است.

موفقیت با پول به دانش ، ضریب هوشی یا میزان مهارت شما در ریاضی مربوط نمی شود. این در مورد رفتار است و همه مستعد رفتارهای خاصی نسبت به دیگران هستند. هنگامی که از گرایش های خود آگاه شدید ، می توانید از قدرت ذهن خود ، افکار و اراده خود استفاده کنید - و می توانید زندگی خود را به معنای واقعی کلمه تغییر دهید.

من روانشناسی پول را مطالعه می کنم ، و در دهه گذشته دیدم که در زندگی واقعی در حالی که مردم را با پول خود راهنمایی می کند ، ظاهر می شود. این مطالب قدرتمند است ، بنابراین من می خواهم که شما با من صحبت کنید.

چرا روانشناسی پول اهمیت دارد
من به خودآگاهی به عنوان یک ابزار اهمیت داده ام. اگر می خواهم رشد کنم باید درباره نحوه عملکرد ذهنم بیشتر بیاموزم. چه در مورد پول صحبت کنیم یا در کل زندگی ، شناختن خود یک عامل بزرگ در ایجاد تغییرات معنی دار است.

نماد کتاب
کتاب جدید راشل کروز را دریافت کنید تا بدانید چرا با پول به شیوه ای دیگر رفتار می کنید!

در حال حاضر ، در نشویل و بیشتر مناطق جنوبی ، اینیاگرام عظیم است. این یک سیستم تایپ شخصیت است و صادقانه این بهترین ارزشیابی است که من یافته ام و نحوه تیک زدن را به طور دقیق توصیف می کند.


 

دلیل اینکه من ایناگرام و سایر تست های شخصیتی مانند آن را دوست دارم این است که آنها به من هدیه خودآگاهی می دهند. اگر ما از نقاط قوت ، ضعف ، درک و گرایش هایی که به میز مذاکره داریم آگاه نباشیم ، هرگز نمی توانیم خود را برای بهبود و رسیدن به اهداف مالی خود هدایت کنیم.

همین امر در مورد پول شما نیز صادق است. سالهاست که پدرم ، دیو رمزی ، گفته است که امور شخصی 20 درصد دانش سر و 80 درصد رفتار است. به همین دلیل است که برنامه اثبات شده او برای خروج از بدهی متکی بر تغییر رفتار شما به جای پرتاب دسته ای از اعداد و فرمول ها به سمت شما است.

و اگر می خواهید ریشه این رفتار خود را پیدا کنید - چرا هزینه می کنید ، پس انداز می کنید ، از بدهی استفاده می کنید ، سرمایه گذاری را به تعویق می اندازید و موارد دیگر - باید با نحوه تأثیر روانشناسی پول بر شما آشنا شوید.


4 راهی که روانشناسی بر پول شما تأثیر می گذارد


من عاشق این هستم که به تمایلات پول و نحوه بازی پول در داستان کسی بپردازم. همانطور که قبلاً گفتم ، هر کس متفاوت است ، و هیچ یک از این گرایش ها درست یا غلط نیستند. این فقط نحوه طبیعی سیم کشی شماست. در اینجا چهار مورد است که می خواهم در ذهنیت پول خود شناسایی کنید:

1. خرج کننده در مقابل ذخیره کننده


برای اکثر مردم تشخیص اینکه صرفه جویی می کنند یا صرفه جویی می کنند بسیار آسان است. وقتی صحبت از پول به میان می آید ، مصرف کنندگان می توانند امکانات خلاقانه زیادی را ببینند. این کاملا من هستم! هر زمان که پول اضافی دارم ، سوراخی در جیب من می سوزد و من نمی توانم صبر کنم تا آن را خرج کنم.

از سوی دیگر ، اولین غریزه پس اندازکننده این است که پول خود را خرج نکند. آنها احساس می کنند که پول را کنار گذاشته اند. پس اندازها صبور هستند و مایلند برای خرید منتظر بمانند.

آنچه برای مصرف کنندگان و پس اندازکنندگان خطرناک است ، افراط و تفریط است. به عنوان یک خرج کننده ، اگر همه چیز خود را خرج کنید ، شکست خواهید خورد. و صرفه جویی کنندگان ، اگر همه چیزهایی را که ذخیره می کنید ذخیره کنید ، بسیاری از تجربه های سرگرم کننده را که شادی را در زندگی شما ایجاد می کند از دست خواهید داد. وقتی در مورد آن فکر می کنیم این بسیار واضح است - اما نکته این است که ما باید در مورد آن فکر کنیم.

2. Nerd در مقابل Free Spirit


آیا در مورد دو نوع بودجه نویس چیزی شنیده اید؟ Nerds با تعداد بسیار زیاد رشد می کند. آنها واقعاً منتظر هستند که بودجه خود را سازماندهی کنند. عجیب و غریب (فقط شوخی می کنم!) این احساس رضایت را در آنها ایجاد می کند که ببینند پولشان هر ماه به کجا می رود و راه هایی را برای بهتر کار کردن آن پیدا کنند. همه چیز مکان خوب و منظمی دارد و آنها آن را دوست دارند.

ارواح آزاد هستند. به به خوب ، ما مهمانی هستیم! ما زیاد درگیر جزئیات نمی شویم و این ما را برای لذت بردن از زندگی آزاد می کند. اگر روحیه ای آزاد دارید ، فقط خواندن کلمه بودجه ممکن است باعث ایجاد کندو شود ، اما مقوله های خرید و سرگرمی اساساً زبان عشق شما هستند. ارواح آزاد دوست دارند زندگی را به طور کامل انجام دهند!

Nerds به روحیه آزاد نیاز دارد تا مقداری پول سرگرم کننده را برای دسته های غیر ضروری مانند شبهای تاریخ ، تعطیلات و جشن تولد به بودجه تزریق کند.

روحیه آزاد به افراد احمق احتیاج دارد تا به آنها در تهیه بودجه واقعی کمک کند. شوهر من ، وینستون ، یک فرد نادان است و من عاشق توجه او به جزئیات و این واقعیت هستم که او می داند چه خبر است.

قبل از این که فرض کنید افرادی که بیشتر در پس انداز خود صرفه جویی می کنند افراد چرند هستند و افرادی که عاشق خرج کردن هستند روحیه آزاد دارند ، دوباره حدس بزنید. پدر من در واقع یک فرد خرابکار است. او عاشق خرج کردن پول است ، اما همچنین دوست دارد که بودجه را زیر نظر داشته باشد.

3. ایمنی در برابر وضعیت
آیا انگیزه مالی شما از نظر ایمنی است یا موقعیت؟ برای این مورد ، ممکن است مجبور شوید یک جستجوی واقعی را انجام دهید. وقتی فکر می کنید که هنگام خرج کردن یا پس انداز کردن به چه چیزی انگیزه می دهید ، با خودتان صادق باشید. این بخش کلیدی است که روانشناسی پول را برای شما کارساز می کند.

افرادی که برای امنیت ارزش قائل هستند ، امنیت را می خواهند که پول می تواند به ارمغان بیاورد. آنها می خواهند بدانند که می توانند از دست دادن شغل ، فوریت های پزشکی یا حتی کاهش درآمد را تحمل کنند. اگر فرد ایمنی هستید ، باید مراقب زندگی در ترس باشید. ترس می تواند شما را از دادن سخاوتمندانه ، سرمایه گذاری در دوران بازنشستگی یا حتی خرج کردن پول برای خرید یک جفت کفش جدید منصرف کند ، در صورتی که کفش هایی که هر روز می پوشید روی آنها حفره ای ایجاد شده و به وضوح باید تعویض شوند.

اگر پول برای کسی اهمیت دارد ، این موفقیت را چگونه ارزیابی می کند. میزان پول آنها بر نوع خانه ای که در آن زندگی می کنند ، فعالیت هایی که در آن مشغول هستند و توانایی آنها برای رفتن به تعطیلات رویایی تأثیر می گذارد. (بعداً در مورد این انگیزه بیشتر توضیح دهید.)

4. خانواده و دوران کودکی شما
نحوه شنیدن صحبت پدر و مادر در مورد پول - یا صحبت نکردن در مورد آن - قطعاً بر نگرش شما در مورد آن از دوران کودکی تأثیر گذاشته است. این به تنهایی نمی تواند طرز فکر پول شما را مشخص کند ، اما خوب است که از آن آگاه باشید.

در اینجا مثالی از این که چگونه تجربیات گذشته شما می تواند منجر به دعوای پولی در بزرگسالان شود ، آورده شده است: آیا وقتی همسرتان تخم مرغ های قهوه ای ، قهوه ای و ارگانیک را ناسزا می گوید آیا شما را دیوانه می کند و دعوا را شروع می کند؟ او اعتراض می کند: "این فقط 2 دلار بیشتر از سفیدهای سفید است." "این 2 دلار است که می تواند به چیز دیگری برسد!" شما بحث می کنید

آیا تا به حال از خود پرسیده اید که چرا واقعا روی تخم مرغ ارگانیک کار می کنید؟ آیا به این دلیل است که بودجه خواربار در بزرگ شدن خانواده شما استرس زا بوده است؟ یا والدینی داشتید که چشم به مواد غذایی هیپی دیپی از مزرعه تا میز می انداختند؟ یا شاید شما فردی با ایمنی بالا هستید زیرا با تعداد کمی رشد کرده اید و هزینه اضافی برای هر چیزی باعث می شود که احساس ناامنی کنید.

من سابقه شما را نمی دانم شاید یک ده تخم مرغ نیست که باعث ایجاد تنش در زندگی شما می شود ، اما شرط می بندم چیزی وجود دارد. اینجاست که شناختن خود می تواند منجر به بهبود ، تغییر و پیشرفت بیشتر از آنچه قبلاً دیده اید شود.

چگونه روانشناسی پول بر تصمیمات شما تأثیر می گذارد
حقیقت این است که پول فقط یک ذره بین است - شما را بیشتر از آنچه که هستید می کند. اگر مهربان و سخاوتمند باشید ، با پول مهربان تر و سخاوتمندتر خواهید بود. اگر بی ادب و خودمحور باشید ، با پول بی ادب تر و خودمحورتر خواهید بود. پول فقط یک ابزار است و شما باید تعیین کنید که با آن چه کار کنید.

صدها تصمیم کوچک وجود دارد که ما هر روز بدون آنکه بدانیم تحت تاثیر روانشناسی پول قرار می گیریم. یک مثال برای من گرایش ایمنی در برابر وضعیت است. من به طور طبیعی به سمت وضعیت خم می شوم. من به احتمال زیاد برای یک کیف پول یا ماشین لوکس با نام تجاری ارزش قائل هستم و به احتمال زیاد راهی برای توجیه خرید بزرگتر پیدا می کنم ، اگر تا حدی به من احساس موفقیت دهد.

از یک طرف ، این بدان معناست که من چیزهای خوب را دوست دارم - و لطفاً وقتی می گویم داشتن چیزهای خوب مشکلی ندارد ، اگر می توانید از عهده آنها برآیید ، حرف مرا بشنوید. اما دانستن این که من تمایل به وضعیت دارم ، به این معنی است که باید هزینه هایم را کنترل کنم. باید به خاطر داشته باشم که چیزهایی که من دارم ، من را به عنوان یک شخص تعریف نمی کند.

من می دانم که این کار کار سختی است ، اما شما می توانید آن را انجام دهید. من می دانم که شما می توانید ، زیرا من میلیون ها نفر را از هر زمینه و سطح درآمدی دیده ام که شجاعت ایجاد تغییرات پایدار را نه تنها برای آنها ، بلکه برای کل شجره نامه خود پیدا کرده اند! کار آسانی نیست. اما خبر خوب این است که امکان پذیر است و می توانید همین امروز شروع کنید.

ارزیابی پول من خود را می شناسد و به شما تمایلات پول شخصی شما را روشن می کند. هنگامی که این بینش را در مورد طرز فکر پول خود به دست آوردید ، در نهایت خواهید فهمید که چرا ترس از پول ، رویاها و تمایلات خود را دارید. دانستن این که چرا با روش خود تصمیم می گیرید پیشرفت را ممکن می سازد. امروز ارزیابی کنید!

چگونه لایک های بیشتری در اینستاگرام بدست بیاوریم؟



علی رغم اینکه یکی از اولین معیارهای اجتماعی است که عملکرد پست را نشان می دهد ، لایک ها در اینستاگرام هنوز هم برای بسیاری از مارک ها به عنوان شاخص پیشرو شناخته می شوند. این هزینه برای بیننده کم است: دو ضربه سریع تنها چیزی است که لازم است. و لایک اینستاگرام به شماره های مشارکت عمومی پیچیده می شود.


حتی در شرایطی که اینستاگرام در مراحل آزمایش حذف شمارش لایک عمومی از پست ها قرار دارد ، این معیار در اینجا به عنوان یک اندازه گیری داخلی باقی می ماند. موارد حذف Instagram مانند قبلاً در چندین کشور از جمله استرالیا و کانادا آزمایش شده است و از تاریخ انتشار این مقاله ، این آزمایش به ایالات متحده نیز گسترش یافته است. در حال حاضر ، ما نمی دانیم در نهایت با لایک های عمومی اینستاگرام چه اتفاقی می افتد اما مهمتر از همه برای مارک ها و تأثیرگذاران ، تجزیه و تحلیل شما هنوز هم شمارش را نشان می دهد.


موارد زیر ترکیبی از نکاتی است که ما برای افزایش تعداد لایک اینستاگرام شما در هر پست جمع آوری کرده ایم. ما اصول اولیه مانند گرفتن عکس های خوب و سازگار بودن را کنار گذاشته ایم ، اما همیشه ایده خوبی است که آنها را در نظر داشته باشیم. این اصول اینستاگرام برای کسب و کار پایه و اساس استراتژی شما است در حالی که این نکات تقویت کننده هایی هستند که می توانند به شما کمک کنند از محتوای خود بیشترین بهره را ببرید.


9 روش برای دریافت لایک بیشتر در اینستاگرام

1. از مارک ها و صنایع دیگر الهام بگیرید

از کجا الهام می گیرید؟ اگر فقط صنعت یا حلقه دوستان خود را دنبال می کنید ، ایده های جدیدی پیدا نخواهید کرد. در عوض ، برای تحقیق وقت بگذارید و حسابهای الهام بخشی را دنبال کنید. این کار را ترکیبی از صنعت ، صنایع مرتبط و صنایع خارج از حلقه خود کنید. حتی اگر پایگاه مشتری با شما یکسان نباشد ، به احتمال زیاد می توانید از استراتژی پست های آنها برای الگوبرداری از پست خود الهام بگیرید.



ویلیامز سونوما از تصاویر برای برجسته کردن نکاتی استفاده می کند که در غیر این صورت ممکن است با عکس پیچیده باشد. واضح است ، به راحتی قابل خواندن است و به موقع با تعطیلات ارتباط برقرار می کند. بنابراین در حالی که این موضوع خاص ممکن است مربوط به نام تجاری شما نباشد ، می توانید به راحتی استفاده از تصویر را برای صحبت در مورد یک موضوع دشوار مشاهده کنید.


2. یک مسابقه مبتنی بر لایک اجرا کنید

برخی از محتوای جذاب در اینستاگرام حول فروش و هدایا متمرکز شده است. مردم دوست دارند در مسابقات شرکت کنند و هرچه راحت تر شرکت کنند ، مشارکت بیشتری دریافت خواهید کرد.


برای اجرای مسابقه عکس بر اساس لایک ، به یکی از الزامات ورود نیاز دارید که آنها باید پست را دوست داشته باشند. معمولاً دو مورد دیگر شامل دنبال کردن حساب و برچسب زدن یک یا دو دوست است. دوست داشتن یک پست برای یک ورودی آنقدر مانع کمی است که مطمئناً مشارکت زیادی را دریافت خواهید کرد.



در این مثال ، سوما با مشارکت با یک نام تجاری دیگر و تأثیرگذارهای متعدد در زمینه سلامت و تندرستی ، مسابقه را افزایش داد. این مسابقه از نظر برند برای همه آنها مفید است و تعداد لایک های اینستاگرام را نیز افزایش می دهد.


3. روی استراتژی هشتگ کار کنید

یکی از ساده ترین راه ها برای جلب توجه ارگانیک استفاده از هشتگ ها به نفع نام تجاری شما است. این بدان معنا نیست که هر پست را با #بالا ، #شگفت انگیز یا #مو برچسب گذاری کنید. این بدان معناست که در هشتگ های خود ، چه در مارک تجاری و چه در صنعت ، انتخابی باشید. وقتی یک هشتگ مارک دارید ، پیدا کردن محتوای مرتبط و تأثیرگذاران راحت تر است. هشتگ های صنعتی به شما کمک می کنند تا ببینید چه چیزی در زمینه شما رواج دارد و اطمینان حاصل کنید که از دست ندهید.

گزارش هشتگ های Sprout Instagram

برای یافتن بهترین هشتگ ها برای خود ، با خواندن استراتژی های هشتگ شروع کنید. همچنین می توانید از تجزیه و تحلیل هایی مانند گزارش اینستاگرام Sprout استفاده کنید تا ببینید کدام هشتگ ها بیشترین جذب را داشته اند. برای فراتر رفتن از هشتگ هایی که استفاده می کنید و یافتن فرصت های بیشتر در صنعت خود ، می توانید از یک ابزار گوش دادن اجتماعی مانند Sprout برای افزایش هشتگ هایی که ممکن است در پست های برتر در طاقچه خود گم شده اید استفاده کنید.

استراتژی هشتگ  در این پست بسیار ساده است. از سه هشتگ مارک تجاری استفاده می کند: دو هشتگ مخصوص خود و یکی از مارک های ویژه. همچنین یک هشتگ  اضافه کرد تا آن را در بقیه پست های همکاری موجود قرار دهد. همچنین متوجه خواهید شد که هشتگ موجود در زیرنویس حداقل است: فقط یک مورد وجود دارد. سه هشتگ باقیمانده به عنوان یک نظر اضافه می شود تا حواس آنها را از کپشن پرت نکند.


4. حسابهای مناسب را تگ کنید

در موعد مقرر اعتبار بدهید در صورت لزوم ، بر روی پست و در زیرنویس مواردی که با آنها کار می کنید را تگ کنید. به عنوان مثال ، اگر محصولات یا افراد برجسته ای در عکس خود دارید ، آنها را در پست تگ کنید. زمان کمی طول می کشد و به سازندگان اعتبار می بخشد. اغلب این برچسب ها باعث می شود مارک ها پست شما را دوست داشته باشند و در مورد آنها نظر بدهند.



CB2 اغلب عکس های مشتریان خود را مجددا ارسال می کند یا در مورد کسانی که در طراحی یک فضا کمک کرده اند صحبت می کند. در این پست خاص ، آنها طراحان ، محصول و مکان را برچسب گذاری کرده اند. برای این شرکت ، برچسب زدن طراحان و فضاهایی که از محصولات آنها استفاده می کنند ، وفاداری مشتری را افزایش داده و به کار آنها اذعان می کند. این یک موقعیت برد-برد برای همه افراد درگیر است.


5. درخواست کنید دوست خود را تگ کنید

آیا تا به حال یک پست اینستاگرامی دیده اید که آنقدر جالب باشد که بلافاصله بخواهید به یک دوست بگویید؟ هنگامی که این اتفاق می افتد ، شما معمولاً چند گزینه دارید: پیوند را کپی کرده و برای آنها پیام ارسال کنید ، آن را از طریق DM ارسال کنید یا آنها را در نظر برچسب گذاری کنید. اگر مطالبی جالب یا خنده دار دارید ، درخواست از کاربران برای برچسب گذاری یک دوست یک مرحله آسان است. آنها به احتمال زیاد در حال حاضر کسی را برچسب گذاری می کنند ، بنابراین این تنها مرحله بعدی است.




این دو مثال متفاوت هستند اما هنوز هم نتایج یکسانی را ارائه می دهند. یکی آموزنده است در حالی که دیگری کاملاً احمقانه است. با این حال ، هر دو به طور مستقیم از پیروان می خواهند که دوست خود را تگ کنند. نتیجه لایک های زیاد و تعامل زیاد است.


6. محل پست خود را برچسب گذاری کنید

مخصوصاً مربوط به مارک های مسافرتی و خرده فروشی ، برچسب زدن به مکان ، باعث می شود که عکس شما هنگامی که افراد به مکانی نگاه می کنند ظاهر شود. انجام آن به اندازه کافی آسان است و نباید زمان بیشتری را از زمان انتشار خود صرف کنید.


بسیاری از ناهارخورهای علاقه مند به اینستاگرام نیز از اینستاگرام برای تحقیق در مورد بهترین گزینه های غذا و نوشیدنی در یک رستوران استفاده می کنند. با باز کردن یک مکان برچسب زده شده ، آنها به راحتی می توانند عکس غذاهایی را که می خواهند امتحان کنند پیدا کنند. اگر محتوای شما خوب است ، لایک های اینستاگرام به صورت ارگانیک از طریق برچسب مکان وارد می شوند.



مکان Vogue Living شهر را در این پست برچسب گذاری کرده است. برای کسانی که می خواهند از مکان دیدن کنند یا درباره آن اطلاعات بیشتری کسب کنند ، می توانند تمام پست های موجود در آن مکان را کاوش کنند. همچنین ممکن است دیگران به این پست برسند زیرا آنها به پولیا به عنوان مکانی برای تعطیلات احتمالی نگاه می کردند. این بازدیدکنندگان کسانی هستند که تعداد پسندها را افزایش می دهند.

7. زیرنویس های خود را به اندازه عکس های خود خوب کنید

همه ما قبلاً می دانیم که رسانه های عالی کلید ایجاد مخاطب اسیر است. اما توضیحات مربوط به آن چیست؟ آن قسمت را غیر ضروری جلوه ندهید و با کلمات خود به خلبان خودکار ادامه ندهید. با لحن و صدای مناسب ، زیرنویس های شما می تواند به اندازه عکس های شما فریبنده باشد.


ایجاد زیرنویس های خوب در اولویت به معنی ایجاد انتظار با مخاطبان است. آنها منتظر زیرنویس های پست بعدی هستند و زمان بیشتری را برای پست های شما صرف می کنند. نوشتن زیرنویس های جذاب مهارتی است که می تواند در طول زمان توسعه یابد.



نیویورکر به خاطر کلمات و عکس هایش معروف است و حساب اینستاگرام آنها در این زمینه شکست نمی خورد. با برشی مناسب از یک قطعه ، خواننده به داستان کشیده می شود و می خواهد در مورد بچه موجود در عکس بیشتر بیاموزد.


8. با یک الگوی رفتاری یا ترند همراه شوید

وقتی از راهبردی استفاده می شود ، الگوهای رفتاری و روندها در پست ها هنوز نتایج جذابی را به دنبال دارند. در اینستاگرام تمام حساب های میم وجود دارد که به موضوعات و موضوعات اختصاص داده شده است. برای وارد کردن این حساب در حساب شخصی خود ، ابتدا باید مطمئن شوید که مخاطبان مناسبی برای این کار دارید. این بدان معناست که آنها درباره فرهنگ پاپ آگاهی دارند و اغلب در اینترنت هستند تا وقتی میمی را می بینند آن را تشخیص دهند. برای برخی از مارک هایی که این نوع طنز مناسب آنها نیست ، یک میم می تواند بیشتر بیگانه کننده باشد تا مفید ، بنابراین مطمئن شوید که قبل از رفتن به چیزی فقط به دلیل پرطرفدار یا ویروسی بودن ، با مخاطبان خود هماهنگ شده اید.



فرودگاه DFW این الگو را بین عکس هواپیماها قرار داد. این برای حساب آنها بسیار خاص است و برای کسانی که میم را درک می کنند خنده دار است. همچنین مقدار کافی گیک در آن وجود دارد.


9. انواع محتوای اینستاگرام را مخلوط کنید

با معرفی Stories ، انواع محتوای اینستاگرام گسترش یافت. شاید در ارتباط باشد ، مشارکت پست فید تقریباً در همان زمان کاهش یافته است. با این حال ، تعامل به طور کلی فقط بین انواع محتوا گسترده تر است. این معیار در حال حاضر شامل بازدیدهای ویدیو ، پسندیدن پست ها و حتی پاسخ های داستان است.


این برای شما به این معنی است که باید از انواع مختلف آن استفاده کنید و در صورت امکان آنها را ارتقا دهید.

معامله گر جو

داستان معامله گر جو تنها یک پست در جدیدترین پست فید آنها داشت. این یک تاکتیک متداول است که کسانی را که بیشتر داستان می بینند به دست آورند تا آنها را به سمت غذا برسانند. اگر کاربر علاقه مند است ، روی پست شما کلیک کرده و آن را می پسندد.


مشارکت بیشتر در اینستاگرام را افزایش دهید

آیا در استراتژی خود برای کسب لایک های بیشتر مطمئن هستید؟ با استفاده از این راهنمای ضروری برای بازاریابی در اینستاگرام ، حضور خود را ادامه دهید:


با این 10 نکته فالوورهای معتبر بیشتری در اینستاگرام بدست آورید

نحوه تبلیغ اینستاگرام خود: 13 روش که در واقع کار می کنند

9 ایده پست در اینستاگرام برای چاشنی حساب خود

نحوه ثبت نام در اینستاگرام

چگونه می توان یک بیوگرافی تأثیرگذار اینستاگرام برای تجارت ایجاد کرد

چگونه می توانید لایک های اینستاگرام خود را به صورت ارگانیک افزایش دهید

راه های زیادی برای افزایش تعداد لایک پست های اینستاگرام وجود دارد ، حتی اگر معیار عمومی به زودی پنهان شود. از افزودن برچسب مکان گرفته تا امتحان یک میم ، داشتن لایک های بیشتر در اینستاگرام تنها یک راه کوچک برای کمک به نمایان شدن بیشتر نام تجاری شما در پلتفرم است.


زمان فعال دنبال کننده اینستاگرام

برای اطمینان از به حداکثر رساندن پتانسیل پست خود ، از تجزیه و تحلیل های بومی اینستاگرام برای پیدا کردن زمان مناسب برای خود استفاده کنید یا از زمانهای توصیه شده مانند نمودار زیر به عنوان نقطه شروع استفاده کنید.


در کل 2021 اینستاگرام بهترین زمان برای ارسال پست است.

خرید لایک اینستاگرام

شما میتوانید برای پست خود لایک بخرید و به پست خود اعتبار دهید

پایان مقاله

در کل جذب لایک خیلی به فروش و ویو کمک میکند. میتوانید از خرید لایک هم استفاده کنید.